Sunday, October 3, 2010

{ I DON´T KNOW ABOUT YOU...}

But me
I get happy when I find
good looking food

{ S M I L E }

Freia recently came with these
Same shit - old wrapping
Old illustrations from earlier days

{ L O V E }

Tomorrow I´ll show you my latest work
Stuff for KK in the latest issue
Lucky me is working for the warmest and most generous ladies "in town"
That is inspiring
I tell you
+
I´m doing Christmas
Sweet Christmas
Some of it;
together with Lena
But that you have to wait and see

{ HAPPY RAINY SUNDAY NIGHT }

17 comments:

Hem said...

Så cute! I love the colours:)

Annaleena

hjertero.com said...

Oh, søte nostalgia...

Enig, innbydende forpakning selger,
og ennda bedre med god gammel årgang!

Klem :)

Rikke - fargesirkelen said...

Deilige desserter, for både smak og syn :D

Wilhelmine said...

Nydelig vet du, gleder meg til å se KK. Ha en fin uke. Wilhelmine

Hege Evensen said...

vakker emballasje, falt pladask... men smaken er ikke som Piano!

Ellen - Charmerende gjenbruk said...

Herlige derssert pakker...fine farger.
klem..Ellen

huset i husvik said...

Nydelige pakninger! Får lyst til å kjøpe de hver gang jeg ser de, enda jeg ikke bør...;-)

helle

victoria (huset i byen) said...

Ja kjempe flotte, kjøpte de selv for jeg likte pakningen så godt.....
klem victoria

T:o)ve said...

Disse er helt skjønne,- men jeg savner store pakninger... Med 5 store i familien blir dette dessverre for smått for oss....
Men, lekkert og nostalgisk :o)

Lotta {MayaLee Photography} said...

Åh så fina förpackningar! Me like! :-)
Klem!

Kaylovesvintage said...

so cute

Mia Merethe said...

er jo så nydelig design... elsker slikt !!


Mia

Frau Haselmayer said...

looooove the packagings...

- embla - said...

Ja, de er jo bare såååå skjønne. Har faktisk blogget litt om de jeg også da jeg oppdaget dem. Håper de blir å beholde den lekre innpakningen.

emblas-kanel ønsker deg en fin kveld.

Elle said...

Love the packaging and colors. Very vintage looking.

vicki said...

I love this packaging, Jeanette!!! Running off to take a look at their source. xoxo!

LenaS said...

Elsker disse nye pakningene !
Bloggen din er en stor inspirasjon i det store og hele. Det er så god stemning her :)