Saturday, October 23, 2010

{ I N t h e P R E S S }

I´m on paper
The latest issue of BoligLiv
A collection of Christmas ideas from different blogs

And my local newspaper
Varden
Asked if they could write about FRYD+DESIGN
Opportunities & Happy moments

{ S M I L E }

Then, just a short explanation about Dagbladets competition
Each month
Four bloggers are represented
One win each month
A jury picks out one winner from each month in the end
The price is
A trip to France,
Maison & Objet Paris

That´s why I want you to vote
Every day if you like

{ B I G S M I L E }

12 comments:

wunderschön-gemacht.de said...

congratulations! boligliv is one of my favorite inetrior-mags, and you are inside!! that`s great! best wishes, dunja

Ida said...

Hei Jeanette!
Da har jeg vært inne på stemt på deg, samtidig må jeg bare få sagt at jeg har vært fast leser av bloggen din så lenge jeg kan huske. Selvom jeg sjelden sier hei, så er jeg inne her og smiler og nyter hver eneste farge, bilde, uttrykk og tekst! Elsker sammensetningene dine!

Så må jeg bare få si en ting til, jeg har visst ikke tatt meg tid til å kikke innom bladet ditt tidligere. Men der har jeg virklig gått glipp av noe. Kikket igjennom nå, og det tok helt pusten fra meg. Du vet når du leser ett blad, og du ikke riktig får med deg hva som står på siden fordi du gleder deg sånn til neste side.. sånn var det. Jeg må inn å lese mange ganger! Alle bildene kunne jeg klippet ut å hengt rett opp på veggen. Nydelig! Igjen, elsker fargene!!! Hjemme hos Fjeldborg var utrolig bra!! Stå på!

Ha en fin søndag!
klem fra Ida

McMGrad89 said...

Congratulations!! And what a wonderful prize. Best wishes.

K R I S T I I N A said...

you earn it girl!

our little love nest said...

Congratulations!!

I love your blog so much that I had to flip through every single post this evening. It is all so beautiful. You are very talented.

Ylva said...

grattis!! Boligliv är bästa tidingen tycker jag.

Nina said...

Jeg var innom Narvesen i nabobyen i går kveld for å sikre meg utgaven av nyeste BoligLiv men tror du ikke de hadde stengt! Kjenner det klør i fingrene etter å bla i det. Hadde med fjortisjenter som danset i samme show som gutta i A1 - og de var jo så starstuck etterpå av å ha snakket med gutta og tatt bilde av de at jeg er litt hørselshemmet fortsatt - haha. Herlig med ungdommelig energi. Kjenner nesten at jeg er litt fylt opp av den i dag.

Fryd 2 var rett og slett bare - LEKKERT. Jeg liker fotografiene slik.

Lykke til med Fryd 3 ;)!

Unknown said...

Great work brings great results...
Congrats!
greetz
Marleen

Nydia said...

Congratulations!!!! :)

I was trying to vote for you but the link is not working for me. I will keep trying to find a way to vote for you.

Thank you ever so much for your wonderful pictures and inspiration. I look forward to reading your blog. Every time I see there is a new entry I can always depend o it being wonderful and inspirational.

Anonymous said...

Dear Nydia,
If you click on the link 'Dagbladets competition' you will come to the site were you can vote.
Good luck ;o)

http://www.dagbladet.no/2010/10/04/magasinet/interiorblogg_2010/sondag/interior/blogging/13625284/

Charlotte

Anonymous said...

Har lige stemt på den bedste blogger for oktober måned ;o)
PS. Og vi behøver jo ikke at sige hvem det er, vel?!

Knus Charlotte

Unknown said...

Dear all new and old friends!
Thank you for your sweet and warm comments. You melt my heart ;)