Thursday, November 19, 2009

VISIT + BOLIGLIV


I´m honored and proud. Two things.

One.

The other day the editor from boligliv.dk (my favorite magazine) asked if she could use some of my photos.
She was making a list of Norwegian blogs.
I´m in good company with Kardemomme, Fru Fly, Borghildpia, Minas Paradis and Marie in Wonderland.
Thank you!!

Two.

On monday I had a visit from Dagbladet Søndag.
They are making story about homemade Christmas. Such a nice visit.
I can´t wait to read and to see the pictures.
Alma was all over the place and I don´t think I was able to speak one whole sentence before;
...nooo Alma, oops Alma...oh...poor you little sweetheart.
I wonder if we can have a Christmas-tree this year?
I´m laughing.

xx Jeanette

16 comments:

Guro said...

Så spennende!
Håper du sier ifra når det kommer i Dagbladet, slik at jeg får sikret meg et eksemplar :)

Jeanette Jess1 said...

Spennende!!!
Sønnen min selger Dagbladet på søndager, så det ska jeg i allefall får med meg ;o))

Linda said...

Spennende! Vil gjerne vite hvilken uke det kommer på trykk!

Mina said...

Hei på deg:)

Så koselig å bli nevnt i Boligliv! Hadde ingen anelse om det, før Marie in Wonderland sa ifra til meg jeg. For et komplement!:) Jeg laget et innlegg om det, med bildene fra reportasjen. Håper det er greit at jeg kopierte bildet av FRED-ranken din også? Den er så fin!!:)

Så gøy med Dagbladet på besøk!:) Du må si ifra når det kommer ut!

Klem fra Mina:)

tavelhus said...

Grattis!
Min favorittidning är BoligLiv!

PillePalle said...

Åh, gratulerer! Det er velfortjent, spør du meg!
Hilsen fra Pillepalle

Kardemomme said...

Hei Jeanette! Det var virkelig en morsomt å bli nevnt på Bolig Liv sine sider! Jeg er jo helt forelsket i det bladet og har abbonert på det siden det var nytt og har ikke mistet et eneste eksemplar! Det er blader jeg tar fram og finner nye ting i om og omigjen! Så moro med Dagbladet søndag..Håper du hinter om når det kommer! Da blir det kjøring til kiosken på morgenen :))
Klem fra Kardemomme :))

Ludoland said...

så gøy! det fortjener du. du tar nyyydelige bilder.

Frk Lundegaard said...

Ej hvor spændende - Boligliv er et dejligt blad - vil kigge efter hvad de skriver om dig i julenummeret

Anonymous said...

veldig spennende - så du var med av norske blogger - et annet sted - og i avisen - noen må spare på avisa for meg!!!
Jeg har skaffet meg abonemang på BoligLiv jeg - så nå venter jeg spent på NÅR jeg får første blad i posten ( var ås lei og misunnelig på at jeg ikke fikk noen fine interiør blader!!)

SimplyGrove said...

Way to go famous lady!!! xx

Lotte said...

Hejsan...fin blog...fundet gennem nyhedsbrev fra Boligliv ;) Vender klart tilbage og ser hvad der sker fremover ;)
Lotte

thea.e said...

Gratulerer.. Du har jo en kjempe flott blogg, med så mange flotte bilder. Det er første gang jeg er innom her, men jeg kommer tilbake ;O)

God helg!:)

Anniken Zahl said...

Grattis, du lager hærlige ting og illustrasjoner!!
Følger Boligliv- hærlig inspirasjon!
Gleder meg til Dagbladet, ikke en søndag uten!!

Krusedull said...

Herlig blogg, lassevis av "øyengodt"!!! Så fint innlegg om deg på Decor8 nå!

http://decor8blog.com/2009/11/20/fryd-design/

God helg!

Lotta MayaLee Photography said...

Såg dig på Decor8! Grattis! Jag var med för några månader sedan på Decor8. Det har en sådan genomslagskraft, fick väldigt många besökare!
http://decor8blog.com/2009/09/17/mayalee-photography/