Wednesday, February 18, 2009

ALMA & I


In pink. One sweet baby and one proud mamma.

16 comments:

Minmill said...

Så søte bilder. Alma er nusselig.

Nina said...

Nommen ;). Så søte og klare i blikket begge to. Og babyfrøken med blondetrøye ,).

Mamma hadde spart det meste av babytøy fra da jeg og søstra mi vare babyer tidlig på 70-tallet. Da mine babyer ble født i 1996 og 1997 brukte de en del gamle blondetrøyer, sparkebukser og strikkeklær. Dette var midt i den bonderomantiske perioden - og ordet retro var ikke på noens lepper. Følte meg faktisk litt rar som satte gammelt tøy på de søte små, men jeg fulgte bare en magefølelse ;). Lillesøstra mi har en liten babyjente i magen sin nå - og jeg må bare si at jeg bobler av glede av tanken. Skal snart dukke ned i pappesker og finne fram blondetrøyene igjen.

Rumour has it said...

All the Scandinavian ladies seem to be beautiful blondes, smiling and pretty... :D
You have a gorgeous little daugther and I´m sure she will be as beautiful as her mama later on.

Strikkelise said...

Gratulerer med en nydelig unge. Hun har dine øyne :)

B said...

Nydelig liten pike, og mamma'n også! Og så synes jeg navnet hennes er så fint...:)

Solveig said...

hei! så nydelig DU er! og alma er jo i en klasse for seg, men jeg er virkelig imponert over hvordan den nybakte mor holder seg. sist jeg fikk, da så jeg ut som et troll. egentlig frem til jeg ble gravid igjen 2 år senere, hihi.

håper du og den lille har det bra! er stadig innom her inne når du oppdaterer:):)

Renate said...

Hei!
Jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte. Du har en utrolig flott blogg! Kjempe inspirerende! Som eleven din skrev om deg, man får lyst til å bli et bedre menneske etter å ha sett hvor flink du er. Alt fra pepperkakehuset, gaveinnpakning, bilder og headeren var utrolig søt. Og historien om katten.
Alt var så bra her at jeg er helt overveldet:-)

Anonymous said...

Hei Jeanette :)
Så nydelige bilder av dere to..
De rosa marsipantærne var jo til å spise opp :)
Det har vært stille fra meg i blogglandia i det siste men jeg er snart klar til å kaste meg ut i det igjen..Gleder meg så utrolig til våren og loppemarkedsesongen begynner at jeg nesten ikke kan vente..Håper å finne mange fine stoffer..
Så koselig med nydelige ord fra eleven din..Det er jo sånt som varmer og man ikke glemmer!
Ha en fin dag alle sammen..
Klem fra Kardemomme :)

Cindy said...

two beautiful girls!

Maria said...

Fin mamma, fin liten flicka!

Ulla V. said...

I er begge utrolig smukke og hvor er det en sød lille fod dér på billedet.

Jeg kan godt forstå, at du er meget stolt af din kønne, fine Alma :0)

Nadine von herz-allerliebst.de said...

Beautiful mum and sweet daughter!
I love your blog and your lovely photos.
It is a great inspiration to read your posts.

Have a nice day, Nadine
herz-allerliebst.de

Ann Helen said...

Sweeties:-) Så vakker liten skatt; og du er jo vacker som en svensk tjei:)

Ingrid_blafre said...

Så det er sånn du ser ut :-) To nydelige skapninger!

Perlehvit said...

Kjempefine bilder!!:D

Unknown said...

Hun er så søt! Gleder meg til å se henne "på ordentlig" kom snart på besøk :)
Kjempefint innlegg hos Lena - så godt å se elever som utvikler seg som henne, og jeg er enig i alt hun skrev om deg :) du fortjener hvert ord!
Ha en fin helg og stor klem!