Friday, November 18, 2011

// ON MY WAY TO FREEDOM //

Sounds dramatic
But it´s only me figuring out
in the end
how to live my life

I quit my job so I could do what I love
And believe me I do
It´s just when it gets to much of it
the fun & good part
is gone

So today I´m a bit proud
that I managed to follow my heart
my feelings
my intuition

I´m still polite & nice

only trying to say goodbye
to the little nice girl
that always smiles and nods
and in the end looses herself

just as you know
I will still give you a smile
that is
a real one

// big big smile //


19 comments:

Leanda said...

I admire you hugely for what you have achieved in the past few months and hey, nobody's perfect Jeanette... allow yourself to blow off a little steam and the rest will pay off :)

Sarah B said...

I have been thinking more and more about doing this but I still have done way to go. I am very inspired by those who have done it. Keep smiling!

Karen said...

Even on the tough days, following your heart's desire is the only way to fly!

Pet said...

And one need to be brave too. Congratulations.

Victoria said...

Oh dear...I know the feeling. It's exactly like you say: breaking free!

feeling like you have a million possibilities to do your thing and enjoy.

well done!!

Forever Love said...

Hvor deilig! Gratulerer til deg.

God helg!

Tonje

ReVinyl said...

Så flott og viktig innlegg!
Så hærlig ærlig og ekte...

Du er modig som viser deg fram fra innsiden her på utsiden. Du insirerer med motet ditt, og valget om å gå egne veier. Det kan være vanskelig nok.

Viktig å kjenne etter hva man selv vil og ønsker, kontra det å skulle leve opp til andre sine forventninger. Som forøvrig er helt urealistisk siden man stort sett ikke vet hva det er.

Dette er et tema jeg brenner for og må stoppe meg selv, før fingrene løper maraton over tastaturet her.

Fin fin hælg te dæ!
Takk for at du e du...
Klæm Siw

linn said...

du er verkeleg ei kjelde til inspirasjon! kanskje eg og ein dag vågar å følge hjarta mitt...

Fru Fly * Heidi said...

Du er så flink å skrive! og jeg kjenner meg SÅNN igjen. Flott at du øver, og blir flinkere til å gjøre som du vil! Jeg heier på deg! God helg og god klem fra Heidi

designhund said...

oh my..

du gir meg gåsehud med dine ord og bilder,
du treffer meg rett i hjertet.
mistet meg selv for to år siden,
måtte slutte i drømmejobben som Interiørarkitekt,
det er det tøffeste jeg har gjort,
men jeg måtte miste meg selv for å finne meg selv.

frihet til å være kreativ ja…
takk blogging for det:)
takk for at du minner oss på at det er fler som
strever og grubler på de rette valgene til indre ro,
og frihet til å stå i seg selv å smile lunt.

stor klem til deg fra meg!

Cherry Blossom Blog said...

jeg heier på DEG! <3

Will @ Bright.Bazaar said...

Good for you. Keep positive and smile out those negative days. Hugs from London! xx

moa said...

nydelig
herlig
ærlig..
og så sant, så sant..
( i like the way you walk..)*smile*
heier på deg!
and keep up the good work!
god helg søteste du -
moaklem

Unknown said...

Being ones self - truthfully and openly is freeing.
Way to be you and follow your heart, always.

susana@citrusandorange said...

Beautiful message. Freedom is the way to go and the best place to be in life. I admire your courage. :)

Unknown said...

:) Stor klem

Astrid said...

Well done! Just Be Yourself !!
I start following your blog, it's nice!
Have a nice day! Kiki

twiggs said...

oh jeanette, your words just spoke to me... in the last two weeks i've been feeling exactly the same. even loving what we do... if it gets to much, the fun part will be gone and that is not good at all, because without the fun also comes anxiety and stress. i am exactly in this same place where freedom is coming on my way, because i set the rules, i make decisions... that is why i started working by myself! hugs!

Cindy said...

only smiles for you!