Monday, June 6, 2011

WHAT TO THINK

Who am I?
Me, of course. Nothing more, nothing less.
Most of the time quite happy with that.
But there are days....
I´ll take another time.
Smile.

I just discovered that F R Y D + D E S I G N is nominated as one of Norways best interiorblogs by NIB.
That is such a BIG surprise and a sweet honor.
Though I´m not jumping up and down, believe me I´m really happy!!
(it´s just that I´m not very bouncy)
But I know how to smile from ear to ear.

To be recognized and seen for what I love is special.
I love to express my self creatively.
My way of living and interior are a big part of that.
Therefor this means a lot to me.
Not beacause I´m good with trends, beeing in or stylish, which I´m not.
This means a lot because I get knowledge for following my dreams and heart.
And believe me, that feels good.

Thank you.

Sweet & warm thoughts, Jeanette

24 comments:

ReVinyl said...

Skikkelig velfortjent, og hipp hurra!

Er det noen som er en stor inspirasjonskilde for meg her i bloggverdenen, så er det nettopp deg...

Både med ord, bilder, kreative syssler og interiør som du deler fra ditt hjem...

Tusen takk Jeanett, for at akkurat DU blogger! Klæm Siw

Portofritt said...

Du er best! Akkurat som du er. :)

Anne said...

Du har det såååå fantastisk fint og tar såååå fantastisk fine bilder!!! Heier på deg :-)

an-magritt said...

Gratulerer så utrooolig masse!! ♥

Ramme Alvor said...

Da e no berre so fortent!!!

Klem!

christin said...

selvfølgelig!! masse lykke til :)

KROnPRINSESSENE said...

GRATULERER og veldig fortjent :)
Inspirasjon i hvert et innlegg her hos deg...
Flinke og kreative du :)
Lykke til!
Klem May Helen

Nicola said...

You deserve it, I find your blog and interiors so inspiring. I just love your style.

designhund said...

vakre bloggen,
vakreste bildene!
din sikre magefølse på farger og
komposisjon* fortsett å blogge med
hjerte og mage!
det hender våre kreative-kaos-hoder,
får litt overload og litt mye impulser fra omverden.
ta en pause - bruk tid.

masse lykke til
klem fra meg

Anonymous said...

Congrats to you!!! I am not surprised :-)

Kaspara said...

Hei Jeanette
Gratulerer og overrasket nei det var jeg definitivt IKKE!
Interiørbildene du deler med oss er så ufattelig flotte og lekre slik som dette du nå viser.
Kan ikke se meg mett på det!
Glad dag til deg!
Klem fra Kaspara

Kaisas mamma said...

Gratulerer så mye, Jeanette. Dette fortjener du virkelig. Jeg heier på deg!

Klem,
Astrid

Tankenesmor. said...

Gratulerer Jeanette.
Ved å følge ditt hjerte og dine følelser ender du opp med det som er rett for deg og det som er rikgtig for deg. Det du elsker vil i gjengjeld elske deg. Din kjærlighet til det du driver med synes i ditt arbeid. Imponerende og inspirerende for mennesker rundt deg.

Ha en strålende dag!

komladosgaa said...

Tillykke - tillykke!
Jeg er så glad for din blog og du er mit store idol :-)
Jeg nyder at læse, nyder at se og drømme mig væk, på din blog.
Inspirerende, personligt og meget fint - det gør og kan du.
Tak.

Datt said...

Og SÅ fortjent da! :D

leslie said...

Congratulations! Your work is beautiful and I am not surprised you have been nominated! xoleslie

Supersnuppa said...

Heier på deg!
Herlig blogg som inspirerer!
Herlige bilder!
Herlige motiver!

Lykke til!

klem

Pet said...

Congratulations! It is well deserved.

Anonymous said...

Congrats! Its wonderful and happy news! you are creative and super talented-naturally! xxxxx

designhund said...

hei Jeanette!
hvis jeg har gort deg litt målløs,
så er jeg fornøyd:-)
og masse velkommen tibake til min
blogg skal du være!
klem fra Tone

moa said...

gratulerer med nominasjonen!
velfortjent, så absolutt!
..og så fint skrevet -
dette likte jeg!
ha en finfin dag -
klem

julie said...

congratulations - you have such a beautiful style - your blog & pictures always inspire me :) xxx

Dagný Björg • Dagfar said...

I love the chair!!

holmberg said...

Gratulerer så mye med nominasjonene!
Veldig fortjent!
Vil så gjerne takke for all inspirasjon du øser med:)
Gleder meg veldig til å se boken med dere norske bloggere, så utrolig gøy!
*smile fra meg